rss

NOVÁ AUTA

nová auta | auto novinky | aktuality | zprávy | informace

AutoNewsletter.cz podporuje prodej nových aut

Další spolupracující značkou bude MITSUBISHI

15.1.2016

„Značka MITSUBISHI je pro nás důležitým partnerem“, říká ředitel společnosti AutoSystem a.s. Ing. Jiří Šochman. „Je pozitivní, že v čele zastoupení této značky stojí lidé, kteří si váží potenciálu získávaných poptávek a mají zájem, aby řízení jejich správy a řešení bylo na profesionální úrovni“, dodává pan Šochman.
Značka tak začne testovat aplikaci AUTOKLIENT, která jako jediná na trhu v ČR umí realizovat evidenci, správu, postup vyřizování a související komunikaci v oblasti prodeje nových vozů. Pro management prodejců, dealerů i zastoupení značky aplikace zajišťuje on-line monitoring řešení obchodních případů a potřebné statistické výstupy.
    
„MITSUBISHI již dávno není popelkou mezi značkami zastoupenými na českém trhu. Každý nový model přináší moderní design spolu se špičkovými technologiemi. Značka je příkladem výrobce, který se s relativně malým počtem modelů – Lancer, ASX, Outlander, Pajero a L200, nabízených na trhu v České republice, dokáže prosadit“, hodnotí význam připravované spolupráce ředitel společnosti AutoSystem a.s. Specializovaný portál AUTOSYSTEM.CZ na nové vozy tak přijme do svého portfolia i nabídku všech nových automobilů MITSUBISHI z aktuální nabídky skladových vozů oficiálních dealerů a prodejců této značky.
Ing. Šochman potvrzuje, že této nabídce bude zajištěna stejně kvalitní podpora prodeje, jako dalším značkám například FORD, NISSAN, PEUGEOT, KIA, FIAT, VW Group, atd., které již AUTOSYSTEM.CZ oficiálně využívají.
    
Stejně jako uvedené značky, bude mít i MITSUBISHI od společnosti AutoSystem a.s. k dispozici i další aplikaci AUTO-LINK, která vhodným propojením se stávajícími procesy LMS a DMS, umožní správný přenos nabízených automobilů jak z hlediska obsahu dat o vozidle, tak z hlediska napojení na oficiální zdroje.
   
Optimalizace nastavení aplikací AUTOKLIENT a AUTO-LINK bude probíhat v průběhu prvních dvou měsíců roku 2016. Jejich oficiální aktivaci předpokládají obě strany od 1. března 2016. Následovat bude postupné doplňování nabídky nových vozů MITSUBISHI na AUTOSYSTEM.CZ.