rss

NOVÁ AUTA

nová auta | auto novinky | aktuality | zprávy | informace

AutoNewsletter.cz podporuje prodej nových aut


Líbí se Vám tento článek? Podělte se o něj se svými přáteli.

Nové BMW M8. Poslední zatáčka před výrobou.

9.11.2018

Posláním nového BMW M8 Coupé je povýšit dynamické schopnosti, agilitu a preciznost sportovního vozu na novou úroveň.

Vývoj nového BMW M8 probíhal na závodním okruhu, odkud zamíří přímo na silnice. Vývojojáři se soustředili na kombinaci vrcholné dynamiky, neochvějně jisté směrové stability a neotřesitelné trakce. Ideální platformu pro dosažení cílů poskytl základ v podobě BMW řady 8 Coupé. 

M specifické naladění podvozku maximalizuje dynamické schopnosti.
Zásadně přepracovaný podvozek s přední nápravou s dvojitými příčnými rameny a pětiprvkovým zavěšením vzadu propůjčuje novému BMW M8 vynikající agilitu a přesnost. Elektromechanický posilovač řízení M Servotronic, známý z BMW M5, je speciálně naladěný pro nové M8 a je dalším prvkem, který se podílí na superprecizní ovladatelnosti, i v situacích, kdy řidič jede extrémně dynamickým způsobem. Při jízdě městem okamžité reakce řízení zaručují, že nové BMW M8 se provozem prosmýkne s úžasnou lehkostí. Pokud jde o přizpůsobení účinku posilovače a jeho zpětné vazby osobním preferencím řidiče, lze vybírat ze dvou režimů nastavení – Comfort a Sport. 

Motor V8 je vybaven technologií M TwinPower Turbo a výkon dosahuje přes 600 koní.
Vysokootáčková pohonná jednotka využívá technologie M TwinPower Turbo a generuje výkon převyšující 440 kW/600 k. Systém chlazení BMW M8 byl navržen pro optimální účinnost a s cílem zvládat extrémní tepelné zatížení motoru při jízdě na závodním okruhu. 

Systém pohonu všech kol M xDrive generuje perfektní přilnavost.
Motor V8 okamžitě reaguje na povely svého řidiče a prostřednictvím 8stupňové převodovky M Steptronic s funkcí Drivelogic lineárním způsobem podává svůj výkon až do horních sfér využitelných otáček.

Hnací sílu na silnici přenáší nový systém pohonu všech kol M xDrive, jehož hlavním cílem je servírovat výkon, který si řidiči budou moci vychutnat naplno. V novém BMW M8 je pohon všech kol vybaven agilním nastavením, které upřednostňuje zadní nápravu. Hnací síla je na přední kola posílána pouze tehdy, když ji samotná zadní kola již sama nedokáží přenést na vozovku. V režimu M Dynamic Mode posílá pohon všech kol ještě více hnací síly na zadní kola, čímž otevírá dveře kontrolovaným driftům. Vypnutí stabilizačního systému DSC dostává do hry pouze zadní nápravu.

BMW M8 vykazuje typický M design, v plánu jsou tři karosářské verze.
Stejně jako motor a podvozek, také design exteriéru nového BMW M8 je již v poslední fázi vývoje. Dynamicky protažené linie BMW řady 8 Coupé splývají s osobitými a funkčními designovými prvky. Maskované prototypy s velkými nasávacími otvory vpředu a M specifickými prvky, které mají za úkol optimalizovat aerodynamiku, již nesou charakteristický vzhled modelu BMW M.

Nové BMW M8 Coupé je vlajková loď ve větší rodině vysokovýkonných sportovních automobilů od BMW M GmbH. Ve fázi vývoje jsou v současné době samozřejmě také BMW M8 Cabrio a BMW M8 Gran Coupé.

Poznámka redakce: Pokud vás zajímají auto novinky, zvýhodněné cenové nabídky nových vozů, nová auta za akční ceny anebo zajímavé marketingové kampaně zaměřené na prodej nových automobilů, doporučujeme vám navštívit stránku nová auta v akci.

Nové BMW M8. Poslední zatáčka před výrobou. Nové BMW M8. Poslední zatáčka před výrobou. Nové BMW M8. Poslední zatáčka před výrobou. Nové BMW M8. Poslední zatáčka před výrobou.