rss

NOVÁ AUTA

nová auta | auto novinky | aktuality | zprávy | informace

AutoNewsletter.cz podporuje prodej nových aut


Líbí se Vám tento článek? Podělte se o něj se svými přáteli.

Hyundai Motor na IAA 2019

11.9.2019

Účast společnosti Hyundai Motor na IAA 2019 je opravdovým úspěchem díky strategii STYLE SET FREE a formátu setkání Faces.

Hyundai Motor poskytuje na Frankfurtském autosalonu 2019 (IAA), který se koná ve dnech 10. až 22. září, exkluzivní pohled do budoucnosti mobility. Značka vystavuje studii elektromobilu『45』, která naznačuje směr vývoje designu pro budoucí elektromobily. Také Hyundai Motorsport představuje svůj první závodní elektromobil, Veloster N ETCR. Hyundai oslavuje rovněž světovou premiéru zcela nového modelu i10.

Koncept automobilu, který býval prostým dopravním prostředkem, se postupně mění. Dochází přitom k smývání hranic mezi běžným životem a automobily. Hyundai Motor na letošním autosalonu IAA prezentuje svou strategii individualizovaných zážitků z cestování budoucími elektromobily. Hyundai ve svých vizích počítá s tím, že budoucí automobily budou nabízet zákazníkům více svobody při určování designu jejich vozů, podobně jako si lidé vytvářejí design svých domovů. Zákazníci si tak budou moci utvářet své automobily stejným způsobem, jakým si utvářejí svůj životní styl.

Společnost Hyundai Motor Company na mezinárodním autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu nad Mohanem odhalila koncepční elektromobil „45“

Tento koncept je vzpomínkou na historické kořeny značky. Míří však do budoucnosti, pro niž zvěstuje novou éru automobilového designu Hyundai se zaměřením na elektrifikaci, autonomní jízdu, inteligentní technologie a ekologickou mobilitu. Pohled do minulosti je pro pokrok zásadní a dramatický vnější design studie 45 čerpá inspiraci z prvního vozu značky Hyundai, koncepčního kupé Hyundai Pony z roku 1974. Ikonický charakter studie 45 je definován aerodynamickým designem samonosné karoserie s lehkou konstrukcí, inspirovaným architektonickými aspekty letadel z 20. let 20. století. Označení vozu také částečně odkazuje na úhly 45° na přídi a zádi. Výsledná silueta ve tvaru diamantu naznačuje směřování designu u budoucích elektromobilů.

Studie 45 má siluetu moderního automobilu se splývavou zádí, která ztělesňuje stabilitu a dynamiku, což jsou vlastnosti, jež umocňuje velká šířka vozidla i jeho postoj směřující vpřed. Exteriéru dodává precizní a zároveň energický charakter prostor pro cestující, který je strukturován dynamicky navrženými okny, jejichž plochy jsou zakončeny velmi skloněnými střešními sloupky C. Tím vzniká pocit dynamického pohybu vpřed dokonce i u stojícího vozu.

Designérský tým značky Hyundai pojal vnitřní prostor jako místo, věnované nejen řízení, a zaměřil se na evoluci automobilu, koncipovaného jako životní prostor. Minimalistický interiér, inspirovaný nábytkářským designem, je vybaven přitažlivou fúzí dřeva, tkaniny a kůže. Výsledná útulná atmosféra je uvolňující. Tento pocit je navíc umocněn mimořádnou prostorností. Také denní světlo bylo považováno za stylistický prvek, který přirozeným způsobem vyvolává podobné emoce.

Elektrický pohon umožňuje zcela nový přístup k vnitřnímu uspořádání automobilu. Akumulátory a elektromotory jsou uloženy mimo prostor pro cestující nebo pod ním, aby bylo možné maximálně využít disponibilní obestavěný prostor.

Akumulátory studie jsou uloženy v ploché podlaze vozidla, a přispívají tak k mimořádné prostornosti interiéru. Ploché podlaze vozu, v níž jsou uloženy akumulátory, se přezdívá „skateboard“, protože jej připomíná. Designéři nad ní mohli vytvořit prostor, který připomíná obývací pokoj s novým nábytkem. Sedadla se při otvírání dveří natočí směrem k nastupujícím cestujícím.

Čisté linie, ergonomicky rozmístěné ovládací prvky a součásti interiéru ve stylu „luxusní elektroniky“ umocňují pocit velkorysého prostoru a jednoduché modernosti designu studie 45. Vůz mnoha inovativními způsoby mění podobu odkládacích prostorů, například přihrádkou ve dveřích s horizontálně protáhlým tvarem, do níž lze odložit knihy nebo tablety. Odkládací přihrádka je navíc vyrobena z transparentního materiálu, takže věci v ní uložené jsou snadno viditelné.

Strategie STYLE SET FREE

Kromě premiéry nového koncepčního elektromobilu『45』připravil Hyundai pro svou expozici také řadu interaktivních ukázek „osvobozeného stylu“. Návštěvníci se tak mohou sami důkladně seznámit se strategií STYLE SET FREE. Mezi nimi nebude chybět prezentace STYLE SET FREE Studio, která umožní návštěvníkům interakci s různými materiály, čímž vznikne efekt kaleidoskopu. Koutek H-Space nabídne individualizované zážitky z cestování automobilem.

Hyundai nyní na IAA odhaluje další fázi své vize budoucí mobility v podobě koncepčního elektromobilu, na kterém předvádí, jak se nově zamýšlí nad mobilitou. Značka představila výsledky prvních fází strategie STYLE SET FREE začátkem letošního roku na veletrzích CES v Las Vegas a Milan Design Week.

„Máme velkou radost, že můžeme na IAA, našem ‚domácím‘ autosalonu v Evropě, znovu představit řadu vzrušujících produktových novinek i naši vizi budoucí mobility,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Hyundai premiérou studie elektromobilu『45』a historicky prvního závodního elektromobilu znovu potvrzuje, že je v čele vývoje ekologické mobility.“

Generátor Hyundai

Společnost Hyundai představuje také generátor Hyundai, přenosnou nabíjecí stanici pro elektrická vozidla a nejnovější funkci elektrického nabíjení bez emisí. Ekologický vodík se vyrábí z obnovitelných zdrojů energie, jako je sluneční a větrná energie.

Generátor Hyundai je mobilní nabíjecí systém, který se skládá ze dvou zásobníků palivových článků a lze tak nabíjet dva elektromobily z jednoho generátoru najednou. Vyznačuje se vysokorychlostním nabíjením a výrazně sníženou hladinou hluku ve srovnání s dieselovým generátorem.

Jako poskytovatel komplexních služeb nových šampionátů ETCR (Electric Touring Car Racing) bude společnost Hyundai poskytovat generátor Hyundai jako dobíjecí systém pro všechna auta. To urychlí přechod na e-technologii.

Zcela nový Hyundai i10

Hyundai oslavuje světovou premiéru zcela nového modelu Hyundai i10. Nejnovější člen produktové řady „i“ korejského výrobce automobilů je klíčovým modelem v plánech společnosti Hyundai Europe a také nejbezpečnějším a nejvíce síťově propojeným vozem ve své třídě.

Hyundai kromě standardní varianty odhalil také verzi i10 N Line. Jedná se o třetí vůz po modelech i30 a Tucson, který je vybaven paketem N Line. Stupeň výbavy N Line se již stal důležitou součástí produktové strategie značky Hyundai.

Zcela nová Kona Hybrid a nový IONIQ Electric

Návštěvníci IAA se mohou důkladně seznámit s nejmladšími členy ekologické produktové řady Hyundai, zcela novým modelem Kona Hybrid a novým modelem IONIQ Electric, které jsou na autosalonu vystavovány v expozici Hyundai.

Join the Pipe

Hyundai navázal spolupráci s nizozemskou společností Join the Pipe, vyrábějící znovu použitelné láhve s cílem snižovat množství odpadu, který vzniká jako důsledek používání jednorázových plastových láhví. Návštěvníci expozice Hyundai mohou získat trvale udržitelnou láhev z nabíjecí stanice. Hyundai díky této spolupráci přispívá k větší čistotě měst v rozvíjejících se zemích a současně i k dostupné a hygienické distribuci pitné vody.

Poznámka redakce: Pokud vás zajímají auto novinky, zvýhodněné cenové nabídky nových vozů, nová auta za akční ceny anebo zajímavé marketingové kampaně zaměřené na prodej nových automobilů, doporučujeme vám navštívit stránku nová auta v akci. Hledáte ověřená skladová auta s garantovanými parametry? Navštivte stránku skladové vozy ihned k dodání.

Hyundai Motor na IAA 2019