rss

NOVÁ AUTA

nová auta | auto novinky | aktuality | zprávy | informace

AutoNewsletter.cz podporuje prodej nových aut


Líbí se Vám tento článek? Podělte se o něj se svými přáteli.

Nová filozofie Fordu spatřuje budoucnost v elektrifikaci

30.1.2020

Odvážnou kampaní nazvanou „Bring on Tomorrow“ signalizuje evropský Ford významný posun svého přístupu k osobním automobilům.

Celý automobilový průmysl se významně mění – a modrý ovál je připraven udávat v tomto procesu směr. Ke konci roku 2020 bude mít v nabídce čtrnáct elektrifikovaných modelů a počítá také s elektrifikací všech nových vozů, které bude uvádět na trh v budoucnu.

„Toto nové směřování značky znamená mnohem víc než jen marketingovou kampaň. Jasně totiž naznačuje pozici Fordu v čele nových trendů v automobilovém průmyslu,“ říká Anthony Ireson, ředitel marketingové komunikace ve Ford Europe. „Přinášíme totiž vysoce atraktivní produktovou řadu plnou inovací a nových technologií, kterou – jak všichni věříme – zákazníci vysoce ocení. Typickým příkladem takového produktu je model Mustang Mach-E.“

Od základu nově zkonstruovaný elektromobil Mustang Mach-E, který jde již teďobjednávat v některých evropských státech, proto také účinkuje v prvním televizním spotu z kampaně „Bring on Tomorrow“. Vůz reprezentuje novou interpretaci základních hodnot kultovního Mustangu, k nimž patří svoboda, pokrok, dynamika i nádech rebelie - a zároveň ztělesňuje elektrickou budoucnost Fordu.

Druhý spot nedávno absolvoval premiéru v Itálii a po zbytek ledna i v únoru bude postupně uváděn v dalších evropských zemích. Účinkuje v něm nový crossover Ford Puma, vyznačující se vyspělým mild-hybridním pohonem, nepřehlédnutelným designem a největším zavazadlovýcm prostorem v segmentu.
Třetí spot, plánovaný na duben, se zaměří na nové SUV Kuga – nejdůsledněji elektrifikovaný model v dosavadní historii Fordu, nabízený jako plug-in hybrid, mild-hybrid i full-hybrid. Hudební podkres všech tří spotů zajištuje skladba „Power“, jejímž autorem je Kanye West.

Zmíněné televizní reklamní šoty si kladou za cíl upozornit na pokrokový přístup Fordu a zdůraznit zaměření značky na elektrifikaci. Spoty z produkce AMVBBDO režíroval Nicolai Fuglsig, jenž získal už více než 175 ocenění za reklamní režii (včetně čtyř nominací Emmy a celkového vítězství v roce 2013). Vytvořil kampaně „Balls“ (Sony), „Sapeurs“ (Guinness) nebo „Possibilities“ (Nike).

Poznámka redakce: Pokud vás zajímají auto novinky, zvýhodněné cenové nabídky nových vozů, nová auta za akční ceny anebo zajímavé marketingové kampaně zaměřené na prodej nových automobilů, doporučujeme vám navštívit stránku nová auta v akci. Hledáte ověřená skladová auta s garantovanými parametry? Navštivte stránku skladové vozy ihned k dodání.

Nová filozofie Fordu spatřuje budoucnost v elektrifikaci